Teraz darmowa dostawa dla kategorii: Oświetlenie ZiPi - Home. Pozostałe kategorie: Darmowa dostawa od 399 PLN (nie dot. przesyłek paletowych).

Reklamacje i zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni.

Zwrot środków wykonujemy niezwłocznie (maksymalny czas 3dni)

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Ograniczenia prawa zwrotu
Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku umowy:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz sprowadzona do magazynu na indywidualne zamówienie kupującego lub sprzedana w obniżonej cenie w drodze oferty indywidualnej;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie Towaru zostało otwarte po jego dostarczeniu;
  4. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  5. zwracana rzecz nie może być używana
  6. każdy element wchodzący w skład dostawy do Państwa musi być odesłany w niezmienionym stanie
  7. prosimy aby przesyłka została odesłana w oryginalnym opakowaniu (opakowanie nie może być uszkodzone)
  8. Formularz zwrotu (znajdziesz jako załącznik 1 w zakładce Regulaminy) prosimy przesłać na e-mail: rozswietlamy@zipi-home.pl 
  9.  Zwroty należy kierować na następujący adres:
           ZiPi-Home Piotr Zientala
           Mauryców 6, 
           98-105 Wodzierady

       10. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.



W sprawie reklamacji prosimy o niezwłoczną informację poprzez formularz kontaktowy.

Najszybszą formą naprawy gwarancyjnej produktu jest usługa "door to door" czyli wysyłka bezpośrednio do producenta wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i kopią dokumentu zakupu.
Wysyłka do sklepu znacznie wydłużyłaby okres naprawy gdyż sklep również przesyła produkty na naprawy gwarancyjne do producentów.

Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Wszelkie pytania i wątpliwości można zgłosić poprzez nasz formularz kontaktowy.